Zpět

Zjednodušujeme pro vás archivaci dokladů

25. 03. 2025

Účetnictví

Balík dokladů, faktur a složenek je černou můrou většiny podnikatelů. Pořádek v účtech a přehled o finanční situaci firmy se však může obejít i bez únavné byrokracie. 

Proto pro své klienty zavádíme novou službu. Využíváme online službu Alice, elektronický systém automatického vytěžování daňových dokladů. 

Co služba Alice umí

Podstatou služby je snadné a rychlé předání dokladů podnikatelského subjektu účetní firmě. Mezi hlavní parametry aplikace patří:

  • snadný a rychlý přenos dokladů ve formě fotky, skenu či dokumentu
  • pružné odeslání prostřednictvím aplikace či emailu
  • technologie optického rozpoznání textu
  • vytěžení obsahu a údajů z dokladu
  • bezproblémová integrace s nejpoužívanějšími účetními programy

Jak začít službu využívat

  1. Kontaktujte náš tým pro úvodní nastavení a vzájemnou synchronizaci
  2. Samotnou aplikaci si prohlédněte a stahujte na Google Play či App Store
  3. Pro kompletní přehled o možnostech systému se rozhlédněte na webu https://alice.redque.cz/

Zpět na seznam článků