Zpět
Účetnictví
Zjednodušujeme pro vás archivaci dokladů
25. 03. 2025
Účetnictví
Balík dokladů, faktur a složenek je černou můrou většiny podnikatelů. Pořádek v účtech a přehled o finanční situaci firmy se však může obejít i bez únavné byrokracie.
Proto pro své klienty zavádíme novou službu. Využíváme online službu Alice, elektronický systém automatického vytěžování daňových dokladů.
Co služba Alice umí
Podstatou služby je snadné a rychlé předání dokladů podnikatelského subjektu účetní firmě. Mezi hlavní parametry aplikace patří:
- snadný a rychlý přenos dokladů ve formě fotky, skenu či dokumentu
- pružné odeslání prostřednictvím aplikace či emailu
- technologie optického rozpoznání textu
- vytěžení obsahu a údajů z dokladu
- bezproblémová integrace s nejpoužívanějšími účetními programy
Jak začít službu využívat
- Kontaktujte náš tým pro úvodní nastavení a vzájemnou synchronizaci
- Samotnou aplikaci si prohlédněte a stahujte na Google Play či App Store
- Pro kompletní přehled o možnostech systému se rozhlédněte na webu https://alice.redque.cz/
Zpět na seznam článků